Mitt hjärta...

Jösses, jag pallar inte fler nyheter ny. Även om det är glada sådana... Mitt hjärta liksom stannar upp väldigt ofta numera. Men wow, det är häftigt. Igår blev det en helkväll med Marina, Fia och Sabine. Myspys med kex och ost... och en jäkla massa babbel. Grundplanen var film men vi kom aldrig så långt. Nåväl, det blev en übertrevlig kväll. Och så fick jag presenter... Underbart! Så nöjd så! Lilla Elsa höll sig ganska lugn så länge hon fick vara i centrum, snacka om allas lilla gullegris. Köpte fina glas av Charlotte igår också på Cervera, de kommer att bli alldeles toksnyga till mitt svarta porslin. Nä, nu ska jag kurera min hals... Ont, ont... Och gud det är så spännande att vara hemma! Det ska bli intressant att se hur det slutar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback