My first hallelujah moment...

Sist det var kallt har nere forsokte jag lufta elementen i hopp om att fa lite varme i dem (aven om jag nog insag att de inte ens var pa).... Men icke, nyckeln till den gick i flera delar. Josses. Men igar hande nat, det borjade knappa i elementen... OHHH! Vaaa? Nej nuuu! Jag och Lisa knackade pa hos grannen for att lana hennes nyckel.. Bla bla bla bla.. Hon pratade i telefonen och hade iiiinte tid med oss. Hon var tillrackligt upptagen for att stanga dorren och lamna hunden utanfor (lite till varan gladje dock)... Ajda. Det var bara att knacka pa igen och sen fnissande bege oss tillbaka till lagenheten. Lite senare knackade hon pa och kom in och hjalpte oss med elementen. Och jag fick igen for att jag stiftat bekantskap med hunden genom en springa pa balkongen... Den bestamde sig for att mitt byxben var hur kul som helst att hanga i... Den andra hobbyn var att bita mig i tarna... Men den ar galet sot! Seeen kom hennes moster in till oss och da sparade det ur, hon var en galen nypa-i-kinden-tant. Men okej, lite sweet. Hon verkade i alla fall gilla mig! Nu far vi bara hoppas pa att de later varmen vara pa i varan lilla igloo! HALLELUJAH! Idag har vi strosat runt pa Filopapposkullen och kikat lite pa Sokrates fangelse, en liten idyll mitt i stan.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hihi, tack för kommentaren!
tro det eller ej men jag skämde bort mig själv och köpte en sån där Lancôme på färjan i sommras. Dyr som aset men det är ganska mycket i flaskan, man får snåla! jag lär ju aldrig köpa den igen. B-)

2007-09-27 @ 19:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback