Snurrig...

Gud jag blir helt snurrig av vadret har... Nar det varmt igen. Tuuuur att jag kopte en varm jacka. Verkligen. Jattebra. Men vet ni? Jag klagar INTE. Just nu sitter jag och letar litteratur om hastar pa Kreta pa en forskares begaran. Lite detektivarbete... Jag gillar blandningen av sprak har nere... Svenska, engelska, danska (Vibeke ar fran Danmark), norska (tva tjejer i varan alder... nice!), grekiska(sa gott det gar... inte mycket)... For att inte glomma alla boktitlar pa franska, tyska och annu varre: ryska. Inte alltid helt latt. Efter jobbet ska jag och Lisa ta oss till Ermou och ata Gyros classic, mumsi! I morgon blir det fika pa svenska institutet, chefen sjalv kom nyss forbi och bjod in oss. Trevligt, trevligt! Inte manga dagar kvar nu... Markligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback