Gullunge!

Åhhh... Lilla Elsa, jag bara smääälter varje gång jag träffar henne. Det må jag säga, lilla pyret växer så det knakar. Det är fortfarande lika coolt att en av mina bästa vänner har fått barn. Och fortfarande helt sjukt. Är vi så vuxna liksom? Men Fia är världens bästa mamma, no doubt. Hon, jag och en sovande Elsa tassade iväg för lite Sushilunch när de anledde. Resten av dagen ägnades åt att leta söta små bebiskläder. Japp, det är bra med surrogatbarn ibland. En mysig dag blev det i alla fall. Upptäckte att jag hade fått mail från min handledare när jag kom hem, jag citerar: "Jag måste få säga att jag är glad att jag fått just er att handleda eftersom jag vid fördelningen av uppsatser vid institutionen hade er fyra som mina förstaval". Smickarande? Javisst. Prestationsångest? No shit sherlock...
Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback