Nej nuuu...

Nu har det minsann gatt for langt... Igar traskade jag och Lisa ivag till Benakimuseet for att vara en smula kulturella... Jahapp, sa kommer en karlslok fram till mig sa fort jag kommer in och borjar babbla en massa. Jaja, han jobbar ju har tankte jag och var en artig flicka. Sen nar jag och Lisa i godan ro undersoker foremalen ploppar han upp som gubben i ladan men sitt nummer och vill fika... I Plaka, Kolonaki eller nat... Ohhhohohohoho... Nej, jag kommer inte att ringa. Seeeen nar vi kommer hem vantar nasta utmaning, proppen gick... Suuuuck... Jag borjade annu en gang stirra pa alla knappar... Men min grekiska ligger inte riktigt pa den nivan... Till slut fick Lisa nog och ringde Herr Thomell som vi hyr lagenheten av. Slutet gott, allting gott... IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback