Spend it...

Sabine är INTE bra för mig... Hon förstår inte riktigt när det är läge att stoppa min ideér... Shoppingorgie. Som fan. Damen anlände på förmiddagen och fick den stora äran att klippa mitt hår. Öhhh... Nej, det blev ingen radikal förändring. Hade faktiskt planer på det men... Icke. Elinor joinade vid lunchtid, blev lite italienskt. Jag åt en ruskigt god pastarätt med kräftor och saffran i, smaskens. Pasta var tydligen bra för uppladdningen. Hujedamig. Resultatet: två svarta mockakuddar, en vit skål, ett hårband, en stickad tröja, ett par jeans och en vinterjacka (se bild, observera dock att min är röd). Jackan var en traumatisk upplevelse, fanns en enda kvar i min storlek (i hela Uppsala) och den var undanhängd. Fick snällt traska tillbaka till Stadium PRECIIIIS när de skulle stänga. Lucky me, ingen hade hämtat den. Åhhh... LYCKA! Sabine: Tack för igår! HUGS!
peak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback