Hjälp...

Nepp, jag tycker inte om att sova själv. Och efter inatt är jag övertygad om att det är livsfarlig. Vaknade av att nån knackade på mitt fönster... Ehhh... Say whaaat? Bestämde mig snabbt för att den bästa lösningen var att låtsas att allt var en ond dröm. Bang, bang. Icke... Tassade snabbt ut i hallen med mobilen i högsta beredskap (som självklart inte var direkt batterisäker). Now what? RRRRRrrriiiiing... Jäklar... Dörrklockan. Okej, om jag slutar andas och blundar då? Genom en empirisk studie är jag numera övertygad om att det inte gör en osynlig. Polisen? Pappa? VEM? Hjälp! Jag kommer att döööö. Efter 30 skräckslagna minuter kom min nya hjälte grannen ut och släppte ut en okänd karl som tydligen hade blivit utelåst här på taket (Ja,ja okej. Jag tjuvlyssnade). Åhhh dessa äventyr... Jag är nog inte som tuff som jag trodde...

Önskas:26762-2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback