Icke söndagsångest...

Söndagstristess? Knappast! Shopping ute i Gränby och pizzakväll med bruuudarna. Jag, Mina, Elinor, Hanna och Emelie. Shoppingen resulterade bland annat i ett par nya stövlar som mamma(!) övertalade mig att köpa... Så varje gång jag ser mitt kontoutdrag ska jag tänka att mamma är en mycket klok kvinna och att hon nog vet bäst. För de ingick absolut inte i min budget... Våran nya plan här på taket är att införa söndagsmiddagar! Jajemän... Pizzan blev för övrigt yam-yam... Min del bestod mest av sjukt goda musslor.... Minas del slog alla rekord... Det var ett litet berg av diverse läckerheter... Efter lite kaffe landade vi i soffan framför "Van the man"... Eyyyy.... Me liky!  Annars? Måste, måste, måste boka klipptid. Läsa allt till alla seminarier. Skriva det där sabla PM:et ska jag också göra. Plus påbörja förarbetet inför D-uppsatsen. Athen börjar nog också kräva lite förberedelser. Och jag booorde åka hem i helgen. Men hur ska jag hinna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback