Mitt liv som student.

Hängde lite på Snärkes igår med Lisa (resten såg vi glimtar av då och då där i vimlet)... Jösses, förstår inte folk att det är kallt ute? Om jag fryser INNE, vad fasen gör folk då på uteserveringen? Jag bara undrar. Anyway, kvällen kändes väl lite halvseg så vi prioriterade dagens föreläsningar och gick hem. Väldigt icke studentigt och det gav oss antagligen x antal vuxenpoäng. 
 Ikväll blev det Orvars. Jag, Lisa, Ida och Mina bestämde oss för att Grekburgare var ett oerhört bra alternativ. Det var nog värt den där timmen vi fick vänta på maten. Nr 1: trevligt sällskap. Nr 2: skön stämmning. Nr 3: tokgod mat. Jag har en känsla av att jag kommer att sakna allt det där sen. Spontaniteten, alternativen och glädjen . Men just nu saknar jag nog lite struktur...  Och jag saknar er där hemma. Mucho mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback