STOPP!

Nu är det gjort. Jag och Lisa tog mod till oss och fixade den där satans vaccinationen. Nej, det gjorde inte ont. Nej, jag är inte spruträdd. Men ändå… Lite synd om mig är det väl?

Igår lyckades jag med konsten att gå vilse. Jag och Lisa skulle se ”Flicka med pärlörhänge” och jag kände att en powerwalk innan var en god idé. ”Det är ju bara att ta en liten omväg dit” tänkte min smarta(?) hjärna… Och en omväg blev det, big times. Trodde aldrig att jag skulle komma fram. Väl där hamnade jag mitt i ett städmöte. Ojojoj… Pedanterna Lisa och Louisa vs. tokslarviga Elias och den oförstående fransmannen (som för övrigt blir kär i alla svenska flickor han ser). My god. De kom inte fram till någonting. Men i natt hade Elias släpat hem en vägkon och satt upp en lapp med texten ”STOPP! Städning pågår”… Japp, livet som student är speciellt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback