Värmlands by night!

Inledde fredagskvällen med lite(?) vin tillsammans med Mina, Elinor och Hanna. Minsann, det kom nog fram en och annan sak... Men det är ingen idé att hålla saker och ting hemliga. ELLER? Näää... Lite skvaller har en tendens att göra livet roligare, därmed förespråkar jag juicy gossip. På en lagom nivå. Efter en galet lång kö lyckades vi i alla fall ta oss in på Värmlands... Mina och Elinor sökte genast upp drinkbaren (ajabaja), jag och Hanna tog sikte mot dansgolvet... Efter några minuter insåg vi att en cider kaaanske skulle smaka fint. Någonstans där stötte vi på herrarna som var heta cowboys för kvällen och någonstans där blev vi fast. Lyckades åtminstone locka med alla ner på andra dansgolvet  på slutet. Sicken bedrift. Jag blir galet glad av att få studsa omkring... Kvällens stöldgods: en leksakspistol och en... öhhh... häst. Smögens konstverk... En pinne och ett ditklistrat hästhuvud. Hmm... är man cowboy så är man...

Bild 1: 18.00 glad som fan... Yes!  Bild 2: Sisådär 9 timmar senare, nöjd? Japp.... men trött.

26762-7            cow2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback