JAG VILL INTE...

JAG VILL INTE, JAG VILL INTE, JAG VILL INTE!!!! Åhhhh... Orättvist. Det är fasen strålande solsken ute. Jag vill klona mig själv och låta MIG försvinna till kantorns gräsmatta... Mitt klonade (och självklart mycket smartare) jag kan sitta kvar framför skärmen och finslipa uppsatsen.
Nåja, i kväll ska jag och Carro på fotboll. Det blir ett alldeles lagom fredagsnöje såhär innan valborg. 50% speltaktik och 50% spana-på-snygga-fotbollsben. Yeah. Det kan nog slå gårdagens utelunch. Och jag vet, det ska bli kallt. Men jag väljer att ignorera det. Frågan är: Stora Sundby eller Torshälla... Jag BORDE nog säga Torsälla, men jag vet i fan =).
Jahapp, så har jag sökt jobb i Stockholm också. Till hösten, men ändå...

26762-28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback