Vaaalborg...

Jag, Carro och Emelie vaknade med ett litet asgarv i morse... Följt av Minas kommentar "Fy faaan vad ni är jobbiga". Korrekt. Undrar om vi fortfarande var småfulla? Men det är tveksamt. Hamnade efter mycket härjande på Snärkes igår som gick från helt dött till... Ojojoj. Jösses, jag vet inte vad som har hänt med oss. Det är bara G-A-L-E-T. På vägen ner passade jag och Carro på att ta vindskydd... Inne i en buss efter att nån spanjor tyckte synd om oss. Sånt händer inte. Men tydligen, det händer oss. Jag och Emelie hamnade dessutom i Flogsta på efterfest med Per och Mange. Eller efterfest och efterfest... Men tanken var ju god, vi tyckte dock att sängen lockade mer och tog taxi hem till Mina. Nu har vi ätit brakfrukost... Fit for fight, nu är det ekonomikum som gäller.
Mina&Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback