Den stora $kärleken$...

Jahapp, nu slipper jag inte undan längre. Efter mycket tjat om min nya kärlek är det dags att visa upp honom (förlåt, jag menar den) för mamsen och pappsen. Och eftersom kärleken är blind kommer jag förmodligen att skita i att de inte ser vad jag ser. Om det nu skulle hända. Yes, jag talar of course om mitt nya span lägenheten! Jodå, jag kan lova middagar, TP-kvällar och en och annan förfest. Om alla andra bara inser att jag är den rätta

Jo, ni gjorde sällskap hem, båda kände sig lite ensamma så ni gick båda hem till *piiip* och mös hela natten lång, sen pep du iväg på morgonkvisten... (Det är nog bra att Karin börjar skolan snart, för nu börjar hon dikta ihop små söta sagor när hon får tråkigt...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback