Inte mitt förslag

Efter en virrig start igår blev det pizza på Grappa med Emelie, Bea, Kristofer, Hugo, Andreas, Kässel och jokern Christian. Mitt fina jag-ska-minsann-dricka-cola-löfte förvandlades inte bara till en cider, utan tre... För sen hamnade vi på Harrys. Och det var inte mitt förslag! Eller? Nej, nej... Jag kanske hade ett finger med i spelet, men jag försvarar det med att jag åtminstone gick hem tidigt. Även om det var frestande att stanna kvar. Just ja, Sprang ju på Karin med hunden Gandalf också. Klockrent! Alla hälsade Gandalf och sen "åh... ja.. hej Karin" (observera att vi gillar Karin och blir glada över att se henne, jodå!). Slutsats: Hundtricket funkar! Idag har jag haft en nyttodag med träning, tvättning och städning. Nej, ni behöver inte tycka synd om mig. Jag avskyr inte att städa, kind of like it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar också att städa! man mår så bra efteråt och vill bara sitta och mysa och kolla hur rent
& fint allt é hah.

Postat av: Linda

din partypingla! hoppas att vi ses ute nån gång hörru! =D

2007-08-02 @ 12:21:52
Postat av: Linda Grrrrrr.....

Städa...nja...ne inget jag gillar direkt...men krogen....haha! Aldrig att jag bangar på det! O en cola förvandlas lätt till en....två...tre...kanske fyra öööllll..... Shakie shakie...

2007-08-02 @ 18:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback