pay it forward

Om du är på fest med vårat gäng och någon plötsligt slickar dig i ansiktet och viskar "skicka vidare"... Bli inte rädd. Do it! Igår var det kräftskiva ala Hugo och Anders på menyn. En sjukt rolig sådan! Och tanken med pay it forward är ju himla fin, så: skicka vidare... Vissa minnen är lite luddiga idag, men jag VET att jag garvade sjukt mycket hela kvällen. På gott och ont tror jag bestämt, men mest gott. Emelies kräfthatt med ljusslingor gjorde succé... För att inte tala om Anders kräftbur han gick omkring med på huvudet, det var nog värt de x antal meter hönsnät han fick införskaffa. Andreas valde att se ut som Ku Klux Klan i kräftdekoration och Hugos hjälm var svår att undvika. Japp, vi är grymt innovativa! Dock var det Carro och Karin som tog hem priset för bästa hattar. Priset: Fixa Oktoberfest. Jag hoppas på att den blir i Umeå. Som sagt: Pay ot forward... Någon som har sugmärken idag?
KarinHugokräftmössa

Kommentarer
Postat av: linda

Men guuud var det ni som sjöng och hade er igår? Jag, Gurr och mamma åt kinakäk på mammas balkong och såg att det längre bort var en kräftskiva. Det var alltså ni? Ni verkade ha väldigt kul, good for you. Det var lite basket också såg vi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback