Kvinnligt och manligt

Jag tycker att det är manligt att köra bil... Det blir helt fel i mitt huvud när jag kör och en kille sitter bredvid (förutom när han är full som en kastrull eller sjukt bakis). Men när jag är ute och åker med min kvinnliga vän med det manliga namnet "Alex" blir det fel i alla fall. Och jag är numera säker på att det beror på att det är hon som kör. Första gången jag åkte med kvinnan så... Ehhh... Nej, det går inte att erkänna på en blogg. Man gör INTE sådant INNAN man kör bil. Andra gången, IDAG, erbjöd sig kvinnan att skjutsa mig till Multeum efter lite delikat hemmagjord Daimglass. Man tackar. Eller jag menar, försöker hon döda mig? Tänk dig en nybörjare som slår på vindrutetorkarna i stället för att blinka. Japp, där har vi ungefär dagens upplevelse. Moooahhhahahahaha...
Jag & Alex
Jag och Alex


Kommentarer
Postat av: jessica

visst var dom fina? :)

Postat av: Hanna xD

gör inte strängnäs allt för osäkert från din sida nu bara, för vi är två janssons där och det kan sluta illa :P

2007-12-11 @ 23:04:51
URL: http://hjansson.blogg.se
Postat av: Alex

Nu tycker jag att du förvränger sanningen lite. Jag fick ju inte ens på halvljusen! :-P

2007-12-12 @ 11:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback