JAG

Topplista:
1. Jag
2. Jag
3. Jag

Anledning: Jag är helt jävla underbar. Jag har lyckats få DET jobbet OCH jag lyckas dessutom underhålla mig själv med ett ganska roligt liv. I fredags umgicks jag med Fia, vi körde på Sex and the city kväll och smågodis. Mycket mysigt! I lördags tassade jag och Sabine hem till Henke på dagen för att spana in hans nya lägenhet... Dessutom passade vi på att utnyttja det faktum att karln har hemmabio. Wiiihhh! Lite Shrek muntrar alltid upp en... För att inte tala om hans übersöta rottweiler Maximus. Gulligull. Kvällen ägnades åt förfest hos Jesper med obligatorisk utgång. Hmm.... Ajabaja. Jag som skulle vara nykter. Icke. Mådde lite halvdåligt igår när jag vaknade. Söndag kväll blev bara tokflummig tillsammans med Emelie, Linda, Johnny och en kompis till honom. Fniss, fniss, fniss... Jag ska bli vuxen. Sen...


Kommentarer
Postat av: linda

har du fått annat jobb nu ? så du sviker oss i sommar ? :O (grattis förrästen;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback