Kvällsnöje

Måndag kväll klockan 17.17:
-Hej... Känner du för att åka lite bil?

Mummel, mummel... Hmmm.... Jag kommer. Måndagsnöjet blev alltså en liten biltur till Stallarholmen för att lämna Jespers bil så att han kommer hem på fredag när han måste lämna jobbilen. Kan inte påstå att jag kände mig överdrivet motiverad när herrn ringde. Hallå, jag hade det hur skönt som helst framför tvn under min fleecepläd. Men okej, jag är snäll. Och faktiskt, det bidde en rackarns trevlig kväll. Eller faktiskt, det är inte särskilt förvånande. Det är för övrigt inte mycket som förvånar mig längre. Det bara ÄR så mitt liv ÄR. Och det kan vara riktigt skönt att filosofera i bilen med lite skön musik. Tillbaka till verkligheten, S70n vs. min lilla Goffe... Ähhh... Jag gillar Goffen. Han är skön, kanske en smula envis. Men ändå... Charmig. Och rackarns rolig att köra. Pappa jag önskar mig en bil, den där blåa... Du vet... Nähe... Okej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback