Nytt. Nytt. Nytt.

Det snöar!!! Och jag vill helst gömma mig under täcket idag... INTE på topp. Och nej, jag är icke bakis... Bara förkyld som satan. Nytt år. Nytt liv. Nytt. Nytt. Nytt. Aaaatttschoooo. Hoppsan. Sitter och sneglar upp mot backarna... Det ser lovande ut med alla snöflingor som yr omkring. Jag ska snart upp igen. Absolut. Jag är kär i Sälen. Det är så... myyysigt. Och det är det skrämmande nog en hel del annat som är också är at the moment. Hal is? Kanske... Men Bambi överlevde ju.

sälen

Nyårslöfte: Blicka framåt och inte bakåt. Absolut.
Bästa: Jespers pop-up "hej jag är i Sälen"... whaaaat?

Kommentarer
Postat av: Hugo

Hej! Surt med förkylning. Jag ligger och försöker fördriva tid med min laptop på sängen. Har försökt sova, men är helt enkelt inte tillräckligt trött!!! Gör inte så mycket eftersom jag kan skriva ner alla mina tankar som jag funderat på i natt...tankar som berör jobb, privatliv och fritid.

Kommer bli en lång dag...den 2 januari 2007 =)

Hugo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback