Tighta

Raaaap... Jag är nog fortfarande en smula mätt efter gårdagens tacoskväll med girlsen. Jag, Marina och Sabine våldgästade Fia. Det  är coolt att vi fortfarande är lika tighta. Förlåt. Jag menar tightare. Och det är coolt hur mycket som har förändrats i våra liv... och hur mycket vi vet. Alla svaga och starka punkter. Totalt beroende av varandra och förbannat självständiga på samma gång. En kombination som fungerar märkligt bra. Idag blev det lunch på Norrlands i Uppsala med Lisa. Och det är bara sååå skönt att ha någon som förstår ångesten uppsatsen framkallar. Men jag är chockad. Jag? Superenergi? Mer än vanligt? Enligt Lisa i alla fall. Var kom den ifrån? Åhhhh... Jag har mina aningar. Farligt.


Kommentarer
Postat av: linda

hej dubbelgångare (haha minss du?!) yes, sköter fortfarande om gamlingarna ^^ har gått på ett vik nämligen. kommer du o jobbar i sommar igen eller ? / linda

2007-01-26 @ 09:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback