Goffen ställer till det...

Vad gör man när något går fel? Svar: Pappaaaa.... Min älskling Goffen (bilen) har fått för sig att den enbart vill ställa till med besvär när jag är ensam och utelämnad. Så varför ska sådant hända NU när pappsen är i Skåne? Jo, för att det ALLTID är så. Min stackars bil... Nu fick jag ont i magen. Vi är ju tighta. Och nu låter den INTE okej... Jösses... Får nog gå ut och klappa lite på den i natt innan jag går och lägger mig. Suuuuck... I morgon blir det verkstaden! Okej, det hade jag kunnat räkna ut UTAN att ringa pappa... Men ändå...

Kommentarer
Postat av: Måsen

hej snyggo!! hur är det?? här är det bra, jobbar och jobbar men det gör väl du med! Ledig idag, har fan sovit bort hela dagen.. klippt håret och blev inte nöjd... nu ska jag träffa karro och hennes bror en sväng, ut och käka eller nåt. love yaaa. kramis

2007-07-12 @ 19:07:51
Postat av: Ellie

Hahahaha, Goffe den lilla tönten!

2007-07-14 @ 09:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback