Sjukt dålig karaktär

Eftersom att jag har sjukt dålig karaktär hamnade jag på Harrys igår igen med Bea och Emelie. Jag är dock lite glad över att jag ignorerade mina motsträviga känslor för kvällen visade sig bli rackarns trevlig. Hade dessutom väldans trevliga karlslokar som sällskap... Jag är bara en smula besviken över att Hugo smet från karaoken. Det hade nog blivit succé!
Idag fick jag pengar till en superfin jacka av min snälla mamma... Typiskt nog fanns den inte kvar i min storlek (argghhh). Tålamod är ju inte min starka sida, men de skulle få in flera så jag får väl snällt vänta. Och jag ska ju sluta kasta mig in i saker... Men det gäller helt andra områden i mitt liv. Och förresten så gäller det bara dåliga saker!
The true story:
Jag&Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback