Partyhelg

Min fredagskväll skulle bli luuuuugn och sköööön. Det var planen. Sen kom Jesper med den briljanta idén som i korta drag betydde: SPRIT! Jag tänkte efter i ½ sekund och vi hamnade på Harrys. Shots är livsfarligt, men fasen vad kul jag har ihop med den killen. Han gör mig glad. Lite chill på uteserveringen och lite briljerande på dansgolvet. Japp! Lite finare, lite bättre.
Igår blev det grillfest ute hos mamma och pappa. Jäklar vad många vi blev och en rackarns blandning av folk. Jag var lite nervös där ett tag att det skulle slå fel, men jag är nöjd... Inga större skandaler och efter kubbvinsten kan jag vara lagom kaxig ett tag. Dagens plan: Slappa... Jag vill bada. Och sola. Vem ska jag lura med mig?

Några timmar senare: Bea, Carro, Andreas och Tom visade sig vara väldans lättlurade. Har tillbringat eftermiddagen ute i Sundbyholm, solat och badat lite. Har räknat ut av vi som mest var ca 30 personer igår. Wow. Det får klassas som godkänt!
Chill


Kommentarer
Postat av: MÅSEN

yeah yeah, vilken härlig fest det var !! kalas väder och trevliga människor och det bästa är att få vara tillsammans med the pumas :) Love yaaaa!! puss o kram

2007-06-11 @ 20:42:39
Postat av: Alexandra

Svar: Nej tyvärr :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback