Zzz...

Åhhh... Jag är trött. Jäkla Carro och ställa till med brakfest (examen+25år) på det där viset. Lite inledande bubbel och mingel i trädgården bland alla finklädda människor var en rackarns bra inledning på en sjukt rolig kväll. Vi "kids" (Alla under 31) blev förvisade till övervåningen under middagen... Som självklart spårade ur ganska snabbt. Allsång, vin, studieminnen... Allt i en enda röra! Kvällens bästa var helt klart Simon när vi körde Tigerjakt... Wow... Jag är imponerad. Även om det var sjuuuukt svårt att sjunga samtidigt som jag hoppade upp och ner på stolen av skratt. Lite finare, lite bättre... Jag vet, man får inte säga så. Men jag kunde inte låta bli att tänka det när Carros pappa höll tal. För vi (sorry Carro, du får dela med dig av uppmärksamheten här) har liksom lyckats. Och väääldigt många av oss är akademiker redan. Imponerande? En smula faktiskt... Men: "För vi haaaar baaaaarnaaasiiinneeeet kvaaaaar". Dessutom anar jag en sommarromans... eller två. Hörde jag en skål? Grattis Carro, fy fan vad vi är bra!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback