Äventyr

Min och Emelies shoppingrunda gick väl kanske inte som den skulle ha gjort. Visst, några påsar kom jag hem med... Men inte så många som jag hade velat. Inte ens ett par nya skor och då är det illa. Min kvällsplan var utgång i Nyköping med Anna och Åsa. Hoppsan. Det sprack. Jeppe ringde vid 16.30... "Anna det gör oooooont"... Hmmm... Jag säger ju det, fotboll är livsfarligt. Bidde några timmar på akuten och sen hamnade vi hos Emelie i stället. Sluuurrrppp... Martini. Och en tidig afton, så jag var rackarns pigg på jobbet idag. Eller? Mjaaa....Fredagen spenderade jag med en bok som bästa sällskap: Den amerikanska flickan. Underbart... Ibland är det bara så skönt att hamna i en annan värld...

Kommentarer
Postat av: din dubbelgångare : P

jag jobbade också idag :P japp bra med pengar ! ja jag vet, för stunden är jag nog lite bortskämd ^^ jag ska hålla utkik efter dig om jag kommer förbi bibblan nån dag =)

2007-03-25 @ 21:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback