Din värsta mardröm...

Puh... Mitt liv består av att pussla ihop timmarna i min almanacka med jobb, skola och träning. Mitt tålamod är absolut slut och jag har inte överseende med någonting. Välkommen till din värsta mardröm. Jag får verkligen hindra mig själv från att himla med ögonen åt folk och fräsa någonting elakt. Okej, det finns undantag. Vissa vill jag bara slänga mig runt halsen på och aldrig släppa taget. Som Johnny. Jäkla drummel och bara sticka härifrån. Suck, mitt liv är mycket roligare när han är i närheten. Okej, det kanske händer konstiga saker... Men det där ständiga leendet... (För i helvete, kom hem!!!) Well, värt allt och lite till.

Om ni fick välja en sak från en person som minne, vad skulle ni välja då? Jag har tänkt... Jag klarar det inte. Jag tror att minnena i mitt hjärta betyder mer. Och jag är nöjd med dem...

Kommentarer
Postat av: Segeleva

Tjingeling anna :) gissa vem som hittat hit till din blogg? :) jo Eva från lövskär du vet... vi va ju ute o seglade några dagar ihop med claes du vet.. din morbror tror jag det är.. kul att läsa här..hoppas du mår bra anna och att skolan går bra..
hörde att du ska köpa en kisse..min son har 2 st..dom är blandade med perser o norskskogskatt och birma..jättefina.. hade så bra och vi kanske syns på lövskär i sommar.. kram eva

2007-03-07 @ 16:33:23
Postat av: johnny

mm... =) ær jag sååå saknad?
får gøra något åt de då =) puss...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback