Clueless i Slitz

Åhhh... Idag känner jag mig som bruden i Clueless när hennes pappa frågar vad hon gjort i skolan och hon svarar "Well, I broke in my purple clogs..." Tassar nämligen omkring på jobbet i ett par sprillans nya ballerinaskor. Åhhh så underbara. Men ack, ack... Lite ont gör de. Puh... Men vill man vara fin... Nåja, kanske ska påpeka att jag faktiskt tar mitt jobb på lite mer allvar än så.
Och den där Slitzbilden blir jag ju inte dåligt mobbad för. En av pappsens anställda (Martin) som alltid driver med mig vara självklart på mig direkt... "Anna, du kanske ska ligga lite lågt ett tag... Eller ska jag säga Miss Slitz numera?". Följt av ett asgarv. Vad faaaan. Äsch, jag bjuder på den. Sååå hemsk är inte bilden, det kunde ha varit betyyyydligt värre... Tro mig!

Kommentarer
Postat av: Madde

yeah yeah baby! imorn är det party party! laddad?????
galet värre!
kram o puss

2007-05-25 @ 19:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback