Sexigt

Men skoja inte... 05.00 i morse.. Omöjligt att somna om. Smatter, smatter, smatter. Jäklar... Vad hände med gårdagens timmar i bikini på mammas och pappas baksida? När jag sedan traskade iväg till jobbet var jag övertygad om att jag skulle dö i en drunkningsolycka. Vad fan. Jag var plaskvåt när jag kom fram... Yeah. En bibliotekarie som ser ut som en blöt hund. Sexigt.
Igår blev det Pirates med Jeppe... Alltså... Jag gillar ju den där Jack Sparrow. Men jag är besviken. Hans ironiska humor får inte tillräckligt med plats. Mer kvicka repliker tack. Sen skulle jag mer än gärna klippa bort någon timme av filmen. Den funkar ju, men det ingen ingen wow-upplevelse. Långt ifrån.

Kommentarer
Postat av: madde

jag trodde med jag skulle vara med i en drunkningsolycka imorse! skit väder! puss puss

2007-05-28 @ 13:48:50
Postat av: hugo

tack för recensionen, kanske inväntar DVD istället

2007-05-28 @ 23:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback