Kanon och kalkon

Jag hänger rätt mycket ute hos mamsen och pappsen på söndagar... And i like it! Man saknar konstiga saker från när man bodde hemma (ehhrrrmm... en sisådär 6 år sedan). Jag saknar Tipsextra på lördagarna när det var en massa folk hemma hos oss: trav, fotboll, en massa vrål och en skällande hund. Eller vänta, det var nog på söndagarna Snurre skällde, han gillade aldrig kalkonen när sporten körde kanon och kalkon. För att inte glömma Chessman som satt och pratade för sig själv eller med första bästa som orkade säga "goddag goddag Chessman" en miljon gånger... Jösses! Det är faktiskt inte så konstigt att jag har ganska bra snurr på mitt liv...

Kommentarer
Postat av: sanna

härligt att vara hemma ibland=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback