Partner in crime...

Idag känns det heeelt okej att sitta inspärrad på kontoret... Jag har lunch nu, men totalvägrar att gå utanför dörren. Jag anser egentligen att man bör ta sig ut på lunchen. Åtminstone när man är som jag, kontorsluft har en sövande effekt på mig. I kväll blir det i alla fall Grappa, en Italiensk restaurang med skandinaviska
influenser, med Flisan (min partner in crime från Aten-tiden). Bästa pizzarestaurangen vad beträffar maten och atmosfären. Jag kör nog på min vanliga:

Parma
Parmaskinka, ananas, tomat, mozzarella & ruccola
Parma, pineapple, tomato, mozzarella & arugala

Grappa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sommar resor föredrar jag,,sola och bad :) ha en bra onsdag...

Postat av: Carro

Ack så mysigt å gå och käka gottigt på restaurang :) Ha det så trevligt !

2007-11-07 @ 16:33:31
URL: http://acmd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback