Stop touchiiiiiing meeeeee!

Åhhh... Nu börjar det kurra i magen. Min mandarin till lunch/mellanmål fungerade sådär. Slutar jobba 15.00, sen har jag faktiskt en liten hushållerska (läs: Bea) hemma som har planer på att servera mig tacos. Smaskens! Ska bli skönt att komma hem, äta lite, slappa lite... Ska tvinga Bea att titta på Achmed, något säger mig att hon inte uppskattar den humorn lika mycket som jag. Stop touchiiiiiiing meeeeeeee, I kiiiiiiilllllll yooooou! Hmmm... Får nog bjuda fröken Grenedal på en martini innan så att hon blir lagom fnissig!

Tacos

Kommentarer
Postat av: daniel

Väl skönt att ha bakisdag! :)

Postat av: e.

Å, är det såhär man får nya vänner? Genom att kommentera varandras bloggar? Gud så trevligt!

2007-11-17 @ 15:21:37
URL: http://e018.blogg.se
Postat av: bille

tacos...mmh gott!

achmed...I hate. min sambo och polarna bara håller på med I kiiiiiiiill you hela tiden. :-)

2007-11-18 @ 00:44:13
URL: http://mjolksyra.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Silence, I kill you

2007-11-19 @ 01:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback