Bra eller dåligt?


Jag står fast vid att det inte är min grej att hålla föredrag. Inte för att jag tycker att det är überläskigt, utan för att jag tycker att andra gör det så mycket bättre. Jag föredrar helt enkelt diskussioner kring intressanta ämnen, men jag tror att jag lyckades väcka en liten tanke igår åtminstone: En litterär kanon, bra eller dåligt?
NallebjörnBarnkalas
Ovan: Årets biblioteksnalle som jag fick igår som tack. Söt va? Jag är svag för nallar... Och när vi ändå är inne på barnsligheter: Avslutade kvällens middag hemma hos mig med kaffe och chokladbollar... Smaskens.


Kommentarer
Postat av: Maria

Det med föredrag är jätte läskigt, men när amn väl har gjort det känns det som en väldig lättnad

Postat av: Maria

Då är det bara att stå ut då ;) men det kommer säkert gå jätte bra

2007-10-17 @ 10:40:39
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: Yvonne

Visst väckte du tankar, mycket kommentarer efteråt när alla fick tänka till! Det var ju faktiskt det sista vi gjorde på dagen, jag tycker det gick jätte bra!
Yvonne på bibblan

2007-10-18 @ 20:35:23
Postat av: lejla

Föredraget/seminariet blev jättebra! Skulle ha varit kul med mindre grupp för livligare diskussion. Nu drog jag mig faktiskt lite från att yttra _alla_ mina kanonåsikter :D

2007-10-19 @ 08:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback