Dagens outfit

Min kära kollega Therese är grym och har koll på allt... Men idag anade jag en förvirrad blick när vi diskuterade varför i helvete man lägger upp dagens outfit på bloggen? Jag läser modebloggar, det och träningsbloggar. Why? För att det är så satans roligt... Hjälp jag är en ytlig människa... Sen blev stackars Thereses blick ÄNNU mer förvirrad och undrade varför jag blev bibliotekarie? Well... Samma sak där: Det är så satans roligt. Så om jag bara kan klämma in ett litet extraknäck som instruktör och fortsätta shoppa alldeles för mycket blir jag nog väldans nöjd... Som den dåliga människa jag är!
Jag vilar
Gårdagens outfit


Kommentarer
Postat av: n r 1 2 6

fint! :]

Postat av: Johanna

tycker det e lite kul med dagens outfit.... =)

2007-10-29 @ 14:41:22
URL: http://pb2007.blogg.se
Postat av: linda

du är ikke en dålig människa! du njuter av livet o det ska jag säga dig är inte dåligt! =)

2007-10-29 @ 16:18:36
URL: http://liiindaas.blogg.se/
Postat av: therese

Jag är så himla tacksam att någon med koll på saker jag inte förstår kan förklara så jag numer förstår. Helst som alla kläder på alla bloggar ser likadan ut i mina ögon. Jag vet jag vet, i modevärlden är jag helt förvirrad och jag kan fortfarande inte se att någon skulle bli glad av att se min outfit för dagen. Men så misstänker jag ju oxå att Carling-människor inte riktigt här till kategorin: dagens-outfit-bloggare...

2007-10-29 @ 18:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback