Fiskmåsen...

Allvarligt, fiskmåsar är inte fridlysta va? För jag är övertygad om att min granne ÄR en och just nu känner jag för att skjuta henne. Jag förstår inte hur hennes pojkvän kan leva med kvinnan! Jag kröp ner i sängen vid 23.00 igår och var galet trött... precis när jag skulle somna kom mina fiender (grannarna) hem. FY FAN! Jag veeet, det är inte deras fel att lägenheten är lyhörd. Men det går inte att sova när hon kör sitt fiskmåsskratt. Och hon garvar ju hela tiden (lyckliga människa). Jag flög upp ur sängen och satte på musik vid 23.30... Vid 00.00 flög jag upp igen och stängde av musiken för att den störde min skönhetssömn. What to do?
Grannen

Kommentarer
Postat av: Caroline

Svar: Ja men jag är också en morgon människa. förstår inte vad som hänt, hehe måste vara mörkret ute som gör mig tröttare=)

Postat av: Anonym

Den är lita knepig fråga..skulle säga Paris Hilton eller Viktoria Beckham....de älskar att shoppa som mig,,,

2007-10-24 @ 09:43:01
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Moa

Jobbigt värre. SPeciellt när man är sådär super trött. Jag brukar bli så arg så att adrenalinet sprutar, då är det galet svårt att somna. Öronproppar kanske?

2007-10-24 @ 09:47:24
URL: http://moaliten.blogg.se
Postat av: linda

öronproppar!

2007-10-24 @ 19:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback