Genom helvetet...

Jag sträckläste Tina Nordlunds Genom helvetet igår. Jag blev f-a-s-t. En av sveriges största fotbollsprofiler och hon tycker inte att hon duger. Jag tycker att hon är fantastisk... De flesta som tränar strävar ju efter att bli bättre, snabbare och starkare. Jag är inte pinnsmal, men i hyfsad form för tillfället. Och för mig betyder det mer... Och trots det vill även jag ha mer synliga muskler, bevisa att jag klarar av att springa en mil på en viss tid och nå mina mål. Det är en evig balansgång...
Tina NordlundMoi
Är du nöjd med din kropp?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har också läst boken, som du så sträckläste jag den med. Nyttigt att läsa. Jag är ganska nöjd med min kropp för tillfället. Skulle kunna vara i bättre form.

Postat av: Mi

Har precis fått en boken, men inte hunnit läsa den. Ser fram emot det nu! :)

2007-11-01 @ 12:30:28
URL: http://misblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback