Prinsessklänning

Den perfekta klänningen till Sabines bröllop:
S-K-A ha

Åh... Jag är nog fortfarande förtjust i att leka prinsessa.
Färg: Grå (vitt känns väldans ouppfostrat. Svart får jag inte ha. Och rött är inte okej.)
Jag funderar faktiskt på att återgå till min naturliga hårfärg tills dess. Jag tror att det är snyggare att vara blond om jag ska ha grå klänning. Dessutom är jag less på att färgen alltid släpper. Hmmm... En mörkgrå Gucci-slips till Per vore inte fel. Jag SKA i alla fall ha mina favoritskor. Även om det är snöstorm.
Favoriter

Kommentarer
Postat av: Monica

Svar ang kort på kort: Man får det gratis tom idag som Swedbank kund. Sedan kostar det 100 kr utöver kortårsavgifen tror jag... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback