Pyjamasparty...

och kuddkrig. Wow, alla killars dröm? Hmmm... Våra tjejkvällar ligger väldigt nära deras sanning. Farligt nära. Igår var det Idolkväll med Carro och Bea, vilket betyder att vi ligger i en hög på soffan. Väldans beroendeframkallande, men nu ska ju pucko-Bea flytta till Oslo. Vem ska då medla mellan mig och Carro? Scenarie: Jag tjatar sönder Carros öron, Bea skriker att jag ska hålla käften, sen talar hon om för Carro att jag är en fantastisk människa även om jag inte kan vara tyst. Så vad ska hända NU?
JagCarroBea

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja det kan jag tänka mig, blir mer jobb desto mer frisyr man har.
Läget bra annars idag? :)

Postat av: Sara

Tackar för kommentaren! :) Jag håller oxå tummarna ;) Såg du funderar på lugg, det är snyggt (har en själv haha). Vill du inte ha den nere någon dag sätter du bara upp den i ett spänne :)

2007-10-20 @ 15:05:01
URL: http://fabulousprincess.blogg.se
Postat av: Askungen

Läser förbi...

2007-10-21 @ 12:19:30
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback