Seriöst intryck

Vilken jäkla parodi jag var på jobbet idag... Person X ringde och sökte person Y, varpå jag tänkte att någon sådan jobbar iiiiinte häääär.
- Psstt... Alex, jobbar det någon *piiiip* här?
- Näääeee...
Sen tänkte jag att jag borde nog dubbelkolla det, så jag knackade en assistent på axeln och frågade om Y.
- Jamen Anna, det är ju Kalle!
Ahhhaaaa... Jag hade ingen aning om vad han heter egentligen. Så jag började irra runt efter honom, fråga alla efter Kalle och till slut ropa på honom i högtalaren... Spårlöst försvunnen. Sen kom Alex på var han befann sig och marscherade iväg, varpå jag sprang efter med telefonen i högsta hugg. Ingen Kalle. Tar upp telefonen och får ett skratt till svar, killen hade mucho roligt åt min förvirring och hade självklart hört ALLT. Wow, jag måste verkligen ha gjort ett seriöst intryck på den stackaren.


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh tack för kommentaren! :) Jo, tapeterna är jättefina! Dock så verkar de vara otroligt vanliga nu! Var o varannan person har dem! :)

Postat av: Tuva

den från lindex kostar 199:-

2007-10-31 @ 00:22:28
URL: http://tuvamalmo.blogg.se
Postat av: Johanna

Hahah, ja det måset verkligen ha låtit roligt!

2007-10-31 @ 08:35:17
URL: http://pb2007.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback