Vem fan kommer på sådana ideér?

Sammanfattning av natten: Förfesten var roligast. Jag förstår inte att vi har så mycket att prata om trots att vi mer eller mindre bor ihop. Carro startade dessutom en tävling på vägen ner på stan... "Anna om du springer den vägen och jag springer här så ser vi vem som kommer först!!!!???". GAAAAHHH! Vem kommer på sådana ideér? Och vem FAN nappar på dem? Of course, the Pumas. Hade finbesök av Jessica från Stockholm också, tror att jag i ett svagt ögonblick lovade utgång där i veckan. Oups...
Emelie... Ehhh... Japp!JagBea
Carro, Bea och jagJessica

Kommentarer
Postat av: Emilié

Nej, det är ingen störra risk när det gäller mig -att jag ska ångra mig (: Har rätt braa koll på vad jag vill ha! Ha en trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback