Viktigt att vara snygg!?

By the way... Jag tyckte att det var sjukt roligt att läsa Camilla Läckbergs, Mari Jungstedts och Denise Rudbergs åsikter om att ja, det är viktigt att vara snygg. Och man måste skrika för att höras: Det handlar om marknadsföring... Det kändes lite skönt att man får vara SNYGG i författarvärlden, att man inte behöver se så himla svår ut. Jag gillar stilettklackar, trots att jag är bibliotekarie. Och jag skiter i att ingen av de ovannämnda ingår i den fina kultureliten, damn... Tjejerna säljer. RESPECT!


Kommentarer
Postat av: Petra

hehe de gör jag å om jag ska va ärlig;)

Postat av: Linda

Du har sååå rätt. Det är så uttjatat det där att man ska vara på ett visst sätt för att man arbetar med kultur. Jag förstår inte varför så många anser att alla kulturarbetare måste vara svåra rödvinspimplare?!
Fast du vet ju vad jag tycker om damerna du nämnde och då är ju tom en av dem min släkting.
Lite synd bara att så mycket kretsar kring försäljning eftersom det inte alltid går hand i hand med god kvalitet. Men! Även om jag inte gillar just dem så måste det finnas en bred marknad för alla tycker vi ju om olika saker.
Jag välkomnar stilettklackar i kulturvärlden iallafall hihi.

2007-10-19 @ 22:32:49
URL: http://lolilos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback