25 000:- svart.

Wow... Vilken morgon, vaknade av en babblande Alex som verkade tämligen nöjd med sin tillvaro. Det är omöjligt att inte gå omkring med ett fånigt flin på läpparna när han är i närheten. Jag vill nog ha barn i alla fall... Kanske. Jooo... Sen. Just nu nöjer jag mig med att agera barnvakt då och då. Jag erbjöd faktiskt min kära faster Eva att flytta in som barnflicka för en sisådär 25 000:- i månaden. Svart. Jag kan tänka mig att bo i Hammarby sjöstad ett tag. Men näää... Hon nappade inte på idén. Har hunnit med en sväng till stan med pappsen och fixat med presenten, så nu kommer jag att ägna 80% av min vakna tid av att blänga på min handled och beundra min nya älskling.  

GodmorgonAlex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback