Champagneekvation

Lös den här ekvationen: Tjejkväll + champagne = ?

Jag lyckades faktiskt ta mig till Bea igår, sen rörde jag mig inte på en sisådär 10 timmar... Jag lärde mig en massa bra saker i lördags... som att jag kan klättra över staket i stilettklackar och kort satinkjol... Okej, idén verkade bra DÅ. Om vi säger såhär, det är allmänt känt att jag inte tål bubbel särskilt bra. Så om man ägnar en hel kväll med tjejkompisarna med olika sorters champagne i glaset... Hmmm... Ni fattar. Jag minns att jag tänkte "vi kommer ALDRIG att komma ut"... men jodå. Jag, Carro, Bea och Madde lyckades hitta till Nybron och väl där var det ju ingen mening med att försöka smita. Carros sms igår säger allt "Yo yo nice party"... Oh yes!

Rätt svar: Fnissigt.
Caroline von Champagne

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag älskar Champagne. Köpte en flaska Mumm eller vad det heter för ett tag sedan. Så gott!

Postat av: madde

jag är fortf helt slut efter all skumpa! vilken kväll =)

2007-09-24 @ 15:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback