Dagens prestation

En helkroppsmassage tack... Tassar omkring i myskläder efter dagens prestation: Lidingö tjejlopp. Jag, Carro och Bea har haft en grymt rolig dag. En väldigt typsikt-oss-dag faktiskt med en satans massa babbel, asgarv och ändå lite allvar. Jag hade världens studsbolleffekt i kroppen innan start och trots alla varningar kunde jag inte låt bli att springa på rätt bra. Japp, efter första uppförsbacken insåg jag att det INTE var så smart. Sen gick det bra första 5 km fram till Aborrbacken, hujedamig... Efter 7 km fick jag håll (av den värsta sorten) och hade stora svårigheter med att hålla kroppen i en upprätt position... Och att springa gick INTE... Lyckades i alla fall ta mig samman sista 2 km... Så nu är det bara att träna inför tjejvasan! Får inte glömma bort Carros föräldrar P-O och Marinne som var chaufförer och fans för dagen, guld värt!
Laddade som f-n


Kommentarer
Postat av: Anonym

girl, I'm impressed!

Postat av: Milla

Hehe ja det är ju jobbigt att släpa hem allt mat inför en hel vecka så man drar sej lite :-P Men nu är det gjort! woho

2007-10-01 @ 11:32:43
URL: http://halsofreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback