Det var ett jäkla gnällande...

Mina kompisar tycker inte om mig längre... Anledning: Jag har stora svårigheter att sitta still och vara tyst under en hel film... Det börjar liksom krypa i hela kroppen på mig och jag måste ha någonting att göra under tiden, annars börjar jag lätt vicka på fötterna eller nåt annat irriterande...
- Annaaaaa!
- Men... jag måste gå på toaletten...
. Okej, men sen sitter du still... Och är tyst.
Inga dåliga krav mina vänner har på mig... Jag, Bea och Emelie hade myskväll igår med massa godis och skvaller. Nåja, kvällen gick mest ut på att mobba Bea, fnissa och asgarva.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, det där känner jag igen! Om jag inte blir helt inne i en film så sitter jag och filar naglarna, frågar om allt, skickar sms osv.

Postat av: bella

hahah, har också problem att sitta still:)

2007-09-22 @ 19:11:34
URL: http://isabelleruscic.blogspot.com
Postat av: S

brukar också få klagomål när jag tittar på film, dock inte för att jag inte kan sitta still - utan för att jag har svårt att vara tyst -kommenterar allt som händer i filmerna :p

2007-10-01 @ 21:18:08
URL: http://hakuna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback