Fair game?

Aj... Nämen... Oj... Aj... Ungefär så lät jag i morse. Anledning: Jag har en miljon blåmärken på kroppen efter gårdagens tillställning. Mitt i natten styrde jag och Carro upp en liten fotbollsmatch i festlokalens korridor... Fair game? Knappast. Snarare tacklingar, dra i tröjor och andra fulknep. Så jag antar att jag får skylla mig själv. Hugos 25 års fest inleddes dock med en något lugnare 5-kamp, därefter blev det middag med en massa snapsvisor... Vem gav mig bubbel? Jag ska INTE dricka bubbel. Och jag ska INTE dricka sprit efter jag har druckit bubbel. Jag lär mig visst inte av alla mina misstag. Eller vad sjutton. Misstag och misstag. Kvällen blev ju galet rolig! Jag och Carro hade kvällen till ära valt att se ut som Lili och Sussie. NEJ, vi var INTE snygga. Hugos midjekorta kavaj var ju däremot riktigt het. Något för Karl Lagerfeldt att inspireras av? Andreas och Anders var klart snyggast då de valt att klä ut sig till.. *trumvirvel*... Hugo. Och det var även anledningen till att mitt ansikte var randigt när jag kom hem. Vad gör man inte för en kram?
Lili... Eller Sussie kanske?Andreas, Hugo och Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback