Hufvudstaden

Wow... En icke-bakis söndag. Hängde i Stockholm med kusin Camilla hela dagen... Jag hade en plan: Köpa en svart kjol i ballongmodell. Nej... Det hände inte. Däremot kom jag hem med en collegetröja från Gul&Blå. Japp. OCH kära vänner, jag har INTE köpt Omegaklockan. LUGN! Jag säger bara att jag vill ha den. Jag måste bara spara lite pengar först. Sådeså. Kusin tycker att jag ska flytta till Stockholm. Jag är mer tveksam. Däremot kaaaan det hända att jag flyttar ett steg närmre. Kanske... Måste hänga mer med Camilla i alla fall. Shit... Hon och jag har gjort många galna saker. Nu? Lite mer vuxna kanske. Två helt olika stilar. Och ändå jävligt lika...
Camilla

Kommentarer
Postat av: emma

jag har köpt två och sen laddat ner två. jag tycker de funkar man är helt slut när man inte kört de på ett ta g och imorgon kommer träningsvärken tränga sig fram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback