Solidaritet

Igår låg jag, Bea och Emelie i en liten hög hemma hos mig och tittade på Bridget Jones. Åh den dumma kvinnan, jag blir helt galen på henne. Självkänsla? Bekant? Jaaa... jag vet att det är en film, men det är så pinsamt! Kvällen var helt klart välförtjänt efter mitt Stockholmäventyr med Åsa, Anna, Linda och Carina. Hamnade på Solidaritet någon gång efter midnatt efter skvaller och vin hemma hos Åsa. Förfesten går att liknas vid en hönsgård utan tupp. Jag är övertygad om att höns snackar (kacklar) grymt mycket skit... När tuppen är borta dansar hönsen på... ehhh.. Solidaritet.

Per: Hände det nåt igår?
Jag: Näeee...
Per: Det säger Åsa också...

Slutsats: Om man säger att det inte har hänt nåt... Har det alltså hänt nåt. Eller?

Carina&Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback