Tuffing...?

Snyft... Jag börjar nog bli lite sentimental. Jösses, jag som är värsta tuffingen. Well, tydligen inte. Men jag kunde inte hjälpa att jag blev rörd över pappas mini-tal idag under min examensmiddag. Och ännu värre blev det när jag öppnade presenten. JÖSSES! Ahhh... Jag är en sån bortskämd jävla snorunge! Dessutom är minikusinen Alex 15 månader här och härjar. Japp... Han har rivit ut hela kastrullskåpet, några lådor och... Låt oss säga såhär: han är överallt. Men det där lilla charmtrollet är ju min största svaghet så det gör inte så mycket!
PappsenKusin Hanna

Kommentarer
Postat av: maria

Tack för din kommentar. Tyvärr vart det ingen spinning (inställt), så det fick bli body pump istället. Träningsvärk idag vill jag lova.
Eftersom jag är ny på din blogg så har jag ingen koll ännu. Har du tagit examen? I så fall GRATTIS!!!!!!
Massor med grattiskramar till dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback