What goes around...

Muha! Jag får mer och mer respekt för min stackars mamma. Jag förstår inte att hon inte dödade mig när jag under mina yngre(?) år körde mitt:
- Mamma, mamma, mamma, mamma, mamma....
Och nej, jag väntade inte på svar. Jag har fortfarande kvar lite av de där tendenserna: Jag orkar inte vänta på att saker ska hända, de ska hända NU! Idag på jobbet har jag haft barn tassande efter mig hela tiden.
- Anna, Anna, Anna, Anna...
Well... What goes around comes around. Men jag har världens bästa jobb så jag klagar inte!

Kommentarer
Postat av: Bob

Haha, jo men då behöver man nog äta ganska mycket eftersom chokladen inte innehåller nåt som helst onyttigt fett så ^^,Innehåller typ sojamjölk som ersättning.

Postat av: Linda

Ungar...ugh

2007-09-09 @ 10:11:43
URL: http://lolilos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback